BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 18, 2009

Bosannye Aku...

huhu... arini mmg seharian aku duk membosankan diri kat umah abang aku.. nak jalan2, member xda.. transport pun xda.. yang paling terok, lesen pun xda.. haha.. ditambah lagi dengan ujan seharian.. mmg berkulat la aku duk dlm umah ni..

so aku pikir punye fikir, ade baiknye klu aku update inbox email aku.. bukak2 email, cam besa la, mmg inbox aku berbilang2 digit.. ade 5 angka sumenye.. damn byk gile..

aku pun delete la email2 yang mmg xkan berguna sampai kiamat pun.. kebanyakannye notification2 dari laman sosial ni lahh.. aku siap da rekodkan bilangan email tu..
ni listnye..

1 > Facebook (6521)
2 > Friendster (3267)
3 > Tagged (1096)
4> Bersamamu (3213)

hoho.. 4 ni antara yang menyumbangkan kepada kesempitan dalam inbox aku.. lepas aku delete sume ni ( mengambil masa dalam 3 jam gak lah), aku tgk inbox aku msh ade 10081 email lagi.. halamak.. mmg menangis aku nak setelkan ni..

so pada sesapa yang baru nak daftar laman web sosial, pastikan pas korang daftar, terus p setting notification tu dan disable utk penghantaran ke email korang... mmg akan tensi.. aku ni dah terlambat.. nape xda sape bgtau aku sblm ni??? korang xsayang aku eh?? :P

>> tertekan sbb dah 3 hari xmakan nasi..

16hb :: pagi> air teh (mak buatkan)
tghari> air kotak season soya
ptg> roti cheese ngan nutrigen apple (kak aisah blanje)
malam> roti gardenia butterscootch wif air kotak dutch lady strawberry

17hb :: pagi> null
tghari> kopok lekor (goreng sendri) ngan air vanilla coke
ptg> null
malam> mee goreng mamak & teh o ais..

18hb :: pagi> null
tghari> null
ptg> megi campur nugget mcD ngan air milo mcD (sisa2 abg aku) sob sob sob...
malam> burger daging ngan air milo..


mesti korang2 yang asek fail tuk wat progam diet jeles ngan cara pemakanan aku kan.. hehe..

k ah.. blah dulu... :)

3 sms:

~LeAChUcky~ said...

alolo cyan nya dia..tp kan nape amy suka dutch lady strawbery tuh..lea punya laa..i like too.. =)

Amy Chucky said...

ish.. peniru.. :P

~LeAChUcky~ said...

eh2..tak ponnnn :P