BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 10, 2009

Padah Berzina..

Amat, mmg terkenal ngan perbuatan2 dosa die.. Die mmg seorang yang ceria.. Tp satu ari die nampak cam murung je.. Wan, kawan baik Amat pun tanye la tuk tau nape Amat ni nampak sedih je..

Wan: Nape ko nampak sedih je?? cite la sket prob ko kat aku...

Amat: Aku segan nak cite tp sbb ko kwn baik kau, aku cite la gak.. tp ko janji jgn bgtau sesapa tau..

Wan: ok2, ko ni cam baru kenal aku je..

Amat: ok, aku caya kat ko.. camni citenye.. smlm aku berkenalan ngan bini org.. ayat punye ayat, die pun sangkut kat aku.. aku pun trs p umah die tuk wat projek.. hehe.. tyme sdp2 wat projek leh lak laki die blk umah.. kacau daun tul.. aku pun da xda pilihan trs nyorok kat tingkap luar, dgn tangan aku pgg balkoni umah tu..

Wan: uih, msti penat tangan ko tergantung camtu..

Amat: tau xpe.. tp tu xpe, aku xkisah sgt.. yang aku geramnye, laki die balik, masuk bilik, nampak bini die bogel, trs wat projek ngan bini die.. aku mmpu dgr je.. damn gle...

Wan: haha, kes jeles la ni... xpe la bini die kot..

Amat: yang tu aku xkisah lagi... yang aku marahnye, pas wat projek, leh lak die lempar kondom die kat luar tingkap, baik punye landing atas pala aku.. busuk sial...

Wan: haha.. malangnye nasib ko...

Amat: itu belum malang lagi.. yang lebih malang bile tetibe lak laki die sakit perot, kes malas p toilet, die trs melepas kat luar tingkap gak... ko dpt bygkan x??

Wan: pergh, mmg busuk gle la ko ni.. haha..

Amat: dan yang aku paling paling paling paling geram skali, bile aku tgk bawah, kaki aku ngan tanah dalam 6 inci je jauhnye...