BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 12, 2009

Nape aku ade blog??

salam... haha..
nape aku ade blog??
tgk kwn2 aku ramai yang ade blog.. pastu rmai yang xda blog tapi minat baca blog..
baca buku pelajaran malas.. ntah ape2.. haha..
pastu terus rasa cam nak wat blog gak lah tapi aku xreti nak berblog lak...
tapi tetap rasa nak wat blog gak...
lalu tercetus la idea ble aku tgk kat peti masuk email aku terlalu byk gile2 email yang cam unik..
unik xunik sangat lah.. hoho..
lalu aku pun terasa nak memindahkan isi2 email yang agak best2 ke dlm blog ni tuk share dgn rakan2 aku.. boleh x?? haha..
sekurang2nye berguna gak la email2 tu..
klu x, sian kot kat sender2 email tu.. hehe..
so klu ade isi2 blog ni cam korang dah pernah baca atau tgk atau dgr, sah2 lah sender email kita tu org yang sama.. hehe..
emm, tapi klu ade cite2 hot, atau cite yang membuatkan aku hot, aku akan post gak lah kat bolg ni..
sifu2 blog, ajr la junior ni ye klu ade salah silap.. hehe..
akhir kata, kita enjoy!!!!!!!!
*thanks to my mentor, riez 1004 :P