BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 15, 2009

Jijah Leman


argh!!!!!! aku pun tak tau nak klasifikasikan cite ni samada klaka ke, sedih ke,

dramatik ke, lucah ke.. ntah la, ape2 pun setiap orang ada pandangan masing2..

bagi aku, kisah ni merupakan pengalaman pertama kali orang mahu bercinta..

cinta?? nampak cam jiwang tapi setiap orang pun ade perasaan cinta kan, cuma

jadilah jiwang bile perasaan tu dilebih2kan dan jadi meluat bile dilebih2kan itu di

tempat awam.. haha.. ops lari tajuk lak.. bukan kisah ni, aku nak cite kisah lain...



dulu2 yang lps, kwn kpd kwn kpd kwn kpd kwn aku, meluahkan la kisah cinta die

pada aku..anggap je la nama die Jijah.. sedih bile dengar tapi kan aku dah cakap

dulu, jangan bercinta dengan orang yang dah berpunye tapi ko degil.. eh, bukan

ke ko peminat slot cerekarama tv3 tu, kan byk cite2 psl perampas kekasih org

akan tak bahagia.. tp tu la jijah, ko bongok sangat... huhu.. dh tau tapi xnak

diamalkan..



nama bf Jijah ni Leman... pastu ko kata Leman punye gf pun ada laki lain slain

leman.. krenye leman bf kedua gf die, so ko pun leh la jadi leman punye gf

kedua.. eh2, xpaham tul aku camne korang ni leh sng2 je psg byk2, siap tau lagi

status masing2.. aku skali lagi cakap jgn, byk lagi laki lain tp ko leh wat bodo je

kan.. xpe2..



lama2 hbgn jijah ngan leman jadi makin erat.. jijah belikan leman baju, slipar,

jersi, gelang.... wah, sayang eh ngan leman?? makin galak la si leman ni klu ko

bagi die brg2 tu.. tp xpe lah, duit ko.. aku xleh kata ape2 tp cam klaka sbb aku

rasa patutnye leman la blaje ko.. dari situ nmpk dah ko je yang terkinje2 kat die..

emm, mybe leman miskin sgt kot.. dimaafkan.. eh tapi ko prnah bgtau aku,

leman tu ade keta import, keje kerajaan kan?? hmm...



tyme dating lak bkn main mesra.. ape yang leman buat ko relakan.. sbb dah syg

sgt kan.. sume yang ade kat ko, sume leman punye kan?? bertuah leman dpt

ko... tp ko dapat ke leman tu??? emm, masih xtau lagi kan.. tapi nape leman

xbagi ko baca inbox dlm enset die stiap kali ko nak baca??? oo, mybe sbb ade

mesej dari 1st gf die kot.. ko tau die ade 1st gf, so nape ko nak baca gak?? sbb

nak tau pe yg dieorg bincangkan dalam mesej?? eh, dah ko kan sanggup

bermadu demi leman ni, so nape lak ko nak jeles2 nyebok2 bc msj die?? owh,

sbb ko syg die lah kan... sory2 aku lupe ko syg sgt kat die, so nak tau sume xtvt

die.. tp klu die xsuke, baik ko jgn gatal2 bc sorok2, nnt takut die mrh, ko gak yang

parah...



sbb kasih sayang suci ko pada leman amat menebal, bile leman ajak pegi umah

die pun ko setuju je tanpa pikir dosa ko yang makin menebal, pastu saje

menebal2kan muka tuk msk umah die.. owh , ko xperlu wat muke tebal sbb

leman kan tinggal ngan abg die je.. boleh plak dgn secara kbtlnnye abg leman ni

balik kg pulak.. so umah leman mmg clear lah, semut pun xda.. bersih sungguh

rumah leman.. tp malam tu korang ter"kotor"kan lak umah leman.. nsb baik

leman pakar dlm bidang "kemas mengemas ni".. selepas mengemas, keadaan

jadi seperti biasa.. tapi ko??? jadi cam biasa x?? dah xboleh undur dah kan??

haha, mlm tu ko bertukar status la dari dara ke rabak... xtau la ko blaja dari mane

tp sblm ni mmg aku xsangka ko leh terlajak.. iman ko xla hebat mane rupenye..




haha.. lps mlm tu, ko ckp leman dah xmacam dulu.. klu dulu, msj ngan call

setiap masa, dari pagi hingga pagi esoknye smpai ko nak berak pun xsenang...

tp skrg msj xreply, klu reply pun bgtau die bizi @ tgh tdo.. tgh tdo pun leh msj

ke??.. klu call ckp tgh keje la, tgh jumpe kwn la, tgh drive la.. haha.. ko ni lembu

ke ape??? dah klu laki jenis jahanam camtu, mmg cam tu lah tranformasi

perangainye bile dah dapat menjahanamkan ko. murah tul ko ni jijah oii...

aku ckp kat jijah cari laki lain je lah.. tapi sbb itu 1st love jijah, die xnak mengalah

wlaupun ati die dah tahap hancur gaban.. dah lama pastu leman msj jijah ajak

kuar.. sbb jijah terlalu rindukan leman, jijah pun jumpe leman. tanpa leman pujuk

rayu.. adoyai jijah, nape la ko bodo sgt.. die nak jumpe ko dah xde niat lain la..

nak kotorkan umah die lagi la tu.. jijiah pun naif sgt.. eh bukan naif tapi lembu..

org lain mkn lembu gak, tp xda la efek sampai ko otak.. efek ke berat badan ade

la sket2..



mlm tu, ko cite kat aku ko terkejut bile ko curi2 bc msj die, rpnye2 leman mmg

byk pasangan... sampai nak bilang pkai jari pun dah xmampu walaupun ko punye

jari cukup 20.. byk sangat tu pasangan die.. kot2 leman ni dah jadi pembawa

HIV... abeh la ko jijah.. haha.. aku bkn xkesian kan ko tp tu lah, dah berbuih tahap

teh tarik yang kena tarik 200 kali dah mulut aku ni nasihat ko,walaupun sbnrnye

aku nasihat ko pkai sms je.. aha.. ok2, kire berbuih jari je lah..



tapi ko takut nak bgtau die yang ko tau rahsia sbb nnt kantoi lah ko bc msj die, so

ko pun tunggu 2ari, br ko ade keberanian utk bgtau die.. haha.. pdan muke ko

kena marah ngan die.. aku sokong ko jijah, leman tu mrh sbb die malu rahsia die

dah kantoi ngan ko.. sbnrnye mmg ko bijak gak jika dibandingkan dalam

kumpulan lembu2, sbb ko wat plhn utk skodeng msj die tu.. klu x, sampai kiamat

la ko kena tpu ngan die..



then die minta maaf dan terus senyap.. sian kat ko jijah sbb ko masih nak tunggu

die wlaupun die dah lupekan ko.. setia tul ko kat die.. tapi cam bazir je ko tunggu

die, siap dengan pakej airmata lagi.. trime la kenyataan jijah, leman mmg jenis

lelaki yang biasa.. yang ske menipu dan ske amek kesempatan.. lain kali cari

lelaki yang luar biasa yek..



skrg aku dah lama xupdate cite ko.. ape la cite ko skrg eh.. msh menunggu die

atau dah berjumpe dengan lelaki yang luar biasa?? emm, ape2 pun, aku harap

ko xkan tanam pisang yg berbuah 2 kali, dah aku doakan yang terbaik untuk ko

k.. PEACE!!!!!! : )