BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 4, 2009

Ayam Oh Ayam




Pak Mat adalah tokey ayam yang xbrape nak berjaya sbb die ade 25 ekor ayam

betina, ngan sekor je ayam jantan tuk wat persenyawaan.. haha.. pak mat cam

tensi gak la sbb ayam jantan die tu dah xbrape nak produce sperm sgt.. so die

pun p black market, beli sekor ayam jantan yang mmg terbukti hebat di ranjang..

hoho..

ayam tua pun berknln ngan ayam muda td...

ok2, anggap la ayam leh bercakap dlm cite ni k...

ayam tua: welcome bro.. pasni kita sama2 la ngongket janda2 aku tu ye... hehe..

ayam muda: ko pehal?? ko da tua kot, p mampus je la lagi elok..

ayam tua: banyak kot janda2 aku tu.. xkan ko nak makan sorang!!!!

ayam muda: ko ingat dapat??? sory sket, sekor pun aku xnak bagi ko.. haha..

aku nak try kepoweran aku lak... ko duk diam2 tgk je da la.. wahaha..

ayam tua: ko cam sial kan.. ko ingat ko bagus sangat?? klu ko rs ko hebat

sangat, jom race nak?? race dari sini ke pokok sana tu, 50 meter... tp sbb aku

da tua, ko kena bg aku start lari dulu lah..

ayam muda: alamak bro, sng gile.. da tentu2 aku menang.. ko da la ex produce

ayam, da tentu2 lutut ko longgar.. haha.. jgn tertinggal lutut suda..


esoknye, berlari lah kedua2 ekor ayam jantan tu.. ayam tua lead sbb die start

dulu.. ayam muda cucuk angin dari blakang.. bile ayam muda nak pintas ayam

tua......

BANG!!!!! ayam muda kena tembak sambil pak mat mencarot2 "nape sume

ayam jantan aku beli sume suke kat ayam tua aku ni?? ni dah kali ke5 aku

tembak ayam jantan aku."

ayam tua blah dengan kepuasan dan bermonolog "haha, janda2 ku, korang

dapat yang lama lagilah.." :P