BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 22, 2009

9 nickname korang berdasarkan SMS



1. Selfish..

=&bukan xreply lgsg tapi reply bile rasa nak reply...
  org camni mmg susah nak dibuat kawan kerana lebih mementingkan diri sendiri...

  "die tanye aku dah mandi ke belum?? xyah balas lah, bukannye ko nak mandikan aku pun klu aku xmandi lagi.."


2. Speed & Fast..

=>pas reply msj die, xsempat henset masuk poket die dah reply..
  org camni bkn bagus tp terserlah sifat gelojoh atau terburu-buru. mudah membuat keputusan tanpe berfikir pjg..

   "g clubbing?? jom.."  <--padahal xda duit


3. Slow & Snail..

=>setiap kali reply msj makan mase 10-15 mnt..
  org camni bukan susah nak dibuat kwn tp tergolong dlm org yg moody dan acuh xacuh..

  " g clubbing?? hmm.. jap nak pikir.. nak p.. xnak lah.. eh nak p lah.. eh tapi... bla bla bla.... "



4. CAPITAL..

=>org yg suke taip mesej pkai huruf besar..
  org y susah nak diduga emosinye...suka atau xsuke same jer...

  " SAYA SAYANG AWAK!!!!" <-- bengong



5. Perfect..

=>org y suke menaip ayat penuh tanpe sebarang short font..
  org yg mementingkan kesempurnaan atau senang ckp skema orgnye..

  "mengikut kefahaman dan pengalaman saya,keturunan dan salasilah keluarga saya memang skema."



6. Simple..

=>org y terlalu byk menggunakan short font hingga susah untuk difahami mesej itu..
  orang camni sangat pemalas dan kurang memikirkan perasaan org len..

  "mt kn d pn s, kn d sh ka s mg sa" <-- ko msj ngan spesis ko je lah..



7. m!X!n9..

=>org y suke menaip bercampur aduk dengan huruf besar,huruf kecik, simbol n nombor..
  orang yg periang dan kreatif tp bercelaru hidupnye mcm xde undang2 langsung..

  "u^Da^92?? @pE 7[_]e??" <-- leh setelkan da vinci punye code.. ko mmg hebat..



8. Traveler..

=>jenis anto 10x msj.. sekali jer die reply..
  jangan salahkan die.. org camni ske travel jauh2 so rate tuk die anta msj mhl.. rm10 satu mesej..

  "sory aku leh anta satu msj je kat ko sbb aku topup rm10 je tadi.. sory ye.."


9. JOhn Doe..

=>jenis msj x jawab2..
  org yg paling terok.. henset klu trade in leh dapat umah sebijik tapi sayang kredit xda.. :P

  "alamak malu kantoi xda kredit.. xpe la, klu dieorg tnye ckp nset rosak lah.. xpun msj xsampai sbb maxis problem.."




so korang jenis species yang mane satu??

aku ngaku aku jenis selfish tp aku bkn pntgkan diri sendiri sbnrnye.. aku cume teringat kata2 akak aku sblm aku ade
nset lagi.. akak aku kata "klu ko ade enset nnt, kredit tu jgn la bazir sgt.. sblm call org pkr dulu penting ke x..
sblm main msj pun sama gak.. takot2 nnt bile ade emergency, kredit xda lak.. kan payah.."

aku ingat kata2 akak aku tu sampai skrg.. emm, akak aku tu pesan tyme umur aku 17 tahun.. tyme tu mane ade lagi SOS SMS
ngan kredit advance cam skrg ni.. tp wlaupun skrg dah ade perkhidmatan camtu, aku tetap nak ikut jejak langkah beliau..

haha.. BYE..

3 sms:

~LeAChUcky~ said...

emm satu pun tak terkena cmna ni..huhu lea special kes eh..hehe

Amy Chucky said...

lea no 10 sbb lea lahir bulan november (mudah berubah ubah)

haha, macam rubah da.. :P

Lensa said...

aku perfect ah hahaha msj skema.. kn kn kn?...