BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 9, 2011

Lesen Siri Petang..

emm kelas ptg ni bez sket la sbb dah ade slide show.. br la leh imagine sket jenis2 pelanggaran, gear keta n bla bla bla... pastu cikgu tunjuk orang2 yang dah jadi jenazah tapi yang dah xbrape bentuk orang pun.. eh ayam ke? "ni otak" eh mane kepala die? "kat kaki die" wah xcident terus jadi ahli gimnas...

ish xbaik... sedekahkan Al Fatihah patutnye.. tapi cikgu slalu sebut "terus tdo".. cam sopan dan beretika je kan ayat tu...

pas sume dah tgk dan ade yg xtengok sbb klu tgk nnt mimpi malam, eh ke xtengok sbb nnt klu dak laki tgk ko tgk gambar tu trs saham ko jatuh sbb ko xayu tgk gambar ngeri?  ke eh ke eh eh eh.. ok xkisah.. then ceramah sket pastu abeh dah kls.. pastu cam hampa sket sbb cikgu kata dah dapat L kena tunggu sebulan baru leh amek P.. ingatkan dah leh pegeng2 stereng dah kan.. so kena simpan dulu sikap teruja2 nih.. pastu kelas seterusnye ade lagi 12jam, bukan 6jam..

oo ade satu lagi disaster.. waktu nak pick balik ic, aku tunggu kejap.. emm mybe nama aku last kot sbb aku datang last tadi.. g toilet tingkap terbuka la kejap.. nak tgk kot2 tingkap tu dah dibaiki ke kan... dah setel aku datang balik n tunggu.. ade la dalam 25org lagi... tunggu sampai em mmg last la nama aku mmg special la.. "tadi p mane? dah panggil dah nama ni td" haha aku bukan last rupenye tp sbb kebetulan aku p toilet time tu la nama aku dipanggil...

eh mmg kebetulan la cam pg td aku lepak kls lama2 kls xstart aku p toilet trs cikgu startkan kls tanpa aku!!! haha ok dah nak balik nak wat latihan.. skrg ni baru 70 soalan siap... kena study rajin2 takot komputer benci aku nnt die xbagi lulus..