BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 9, 2011

Lesen Siri Satu..

eh tetibe je ter'ade' masa nak tulis blog.. pdhl dah dekat 10 tahun tinggalkan TIPU!!. nasib baik ingat lagi password n ID pas cube berkali2.. haha..

actually saje nak wat entry ni lebih kepada nak mengingatkan diri sendri... well baru smlm aku dengan kelakarnye buat lesen memandu.. tp smlm tu cume kelas KPP je baru..

ish ntah brape kali aku pernah cadang nak wat lesen ni tapi ade je halangan.. ble ade duit, masa lak xde.. ble ade masa duit lak xde.. cam dem gle.. 
 
pastu tambah2 aku ni mmg malas la nak jmpe2 org, daftar la, pok pek2 la.. huhu.. so tu yg extend smpai skrg ni.. nsb baik xsmpai tua kan.. kre ble blah lagi la ni.. umur baru 23.. :)

so kali ni dengan nekadnye, aku call abah aku bgtau aku nak amek lesen sem ni.. sem last lagipun, bkn ade byk kls pun kan.. pastu abah lak baik ati approve proposal aku.. trs la refer ke ajaq then daftar..

ha, so dgn adenye entry ni, nnt kot2 dah tua anak2 aku (konon) tnye 'abah , abah ble wat lesen eh?' so leh la aku refer kat cni tu pun klu ingat password lagi lah kan..

lagi satu wat entry ni sbb yelah lesen kan cam satu permulaan yang baru tuk aku.. klu laki cam bersunat la.. aku ni pun klu waktu aku sunat dulu aku dah ade blog mmg aku dah wat entry dah.. haha bodo..